Všeobecné obchodní podmínky pro použití služby specialiste.webareal.cz
1. Definice pojmů
1.1 Bohemiasoft s.r.o.
Rudolfovská tř. 247/85
37001 České Budějovice
IČ: 28090403
DIČ: CZ28090403
zastoupená : Jaroslav Hansal, jednatel
dále jako „zprostředkovatel“
1.2. Poskytovatel
fyzická nebo právnická osoba, která nabízí prostřednictvím specialiste.webareal.cz službu určenou eshopařům systému Webareal (a jeho mutací)
dále jako "poskytovatel”
1.3. Objednatel
Zákazník eshopového systému Webareal (a jeho mutací), který si objedná službu prostřednictvím specialiste.webareal.cz
dále jako "objednatel"
1.4. Služba
Konzultace nebo činnost nabízená poskytovatelem prostřednictvím specialiste.webareal.cz za účelem zlepšení eshopu provozovaného objednatelem.
dále jako “služba”
1.5. Marketplace
Online tržiště specialiste.webareal.cz provozované zprostředkovatelem, kde mohou objednatelé získat kontakt a objednat služby od poskytovatelů.
dále jako “marketplace”
2. Uzavření smlouvy
Smlouva o poskytování služeb (dále jen "smlouva") mezi zprostředkovatelem a poskytovatelem je uzavřena okamžikem dokončení registrace na marketplace na dobu neurčitou, přičemž nezbytným předpokladem pro uzavření smlouvy je vyslovení souhlasu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen "VOP"). VOP jsou k dispozici na adrese https://specialiste.webareal.cz/obchodni-podminky.
3. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je závazek poskytovatele nabízet a provádět služby objednatelům prostřednictvím marketplace v souladu s těmito VOP.
4. Práva a povinnosti poskytovatele
4.1. Poskytovatel je po registraci do marketplace povinen zadat zprostředkovateli v administraci marketplace tyto údaje:
- - kontaktní údaje poskytovatele, které budou uvedeny v marketplace u nabízené služby
- - kontaktní telefonní číslo a emailovou adresu, které budou sloužit pro technickou podporu objednatelů, kteří budou službu využívat nebo o ni projeví zájem
- - popis služby a případné reference
- - cenu služby
- - URL adresu odkazující na službu v marketplace, kde bude službu propagovat a kde uvede své kontaktní údaje (v případě, že poskytovatel má vlastní www stránky)
- - jakékoliv změny v poskytování služby musí bezodkladně sdělit objednatelům služby
4.2. Poskytovatel se zavazuje dodržet domluvené termíny dodání služby objednateli
4.3. Poskytovatel se dále zavazuje:
- - poskytovat zákaznickou podporu objednatelům, kteří budou využívat jeho služby. Zákaznická podpora musí být dostupná pomocí telefonického a emailového kontaktu
- - reakce poskytovatele na dotaz nebo stížnost objednatele, musí být maximálně do 2 pracovních dnů
4.4. Poskytovatel se zavazuje svým jednáním hájit dobré jméno zprostředkovatele a systému Webareal, včetně jeho doprovodných služeb.
4.5. Poskytovatel se zavazuje svým jednáním a povahou jeho služeb nenabádat či dokonce přesouvat objednatele (zákazníky zprostředkovatele) k jiným eshopovým řešením. V případě tohoto zjištění si zprostředkovatel vyhrazuje právo na náhradu ušlých zisků, způsobených jednáním poskytovatele.
4.6. Poskytovatel se zavazuje nejméně 1 měsíc dopředu objednatele služby informovat (alespoň emailem) o plánovaném ukončení dodávání služby, pokud nemají ve smlouvě mezi sebou dohodnuto jinak. V opačném případě jsou objednatelé oprávněni požadovat náhradu za komplikace vzniklé s provozem eshopu díky předčasnému ukončení dodávání služby.
4.7. Poskytovatel se zavazuje nepředávat třetím stranám data objednatele získaná prostřednictvím dodání služeb. Se získanými daty může nakládat pouze pro účely k zajištění domluvené služby.
5. Práva a povinnosti zprostředkovatele
5.1. Zprostředkovatel nenese jakoukoliv zodpovědnost za dostupnost marketplace nebo kvalitu nabízených služeb poskytovatelem a nedává tedy žádné záruky na služby zveřejněné na marketplace.
5.2. Poskytovatel bere na vědomí, že zprostředkovatel může kdykoli podle vlastního uvážení a bez předchozího upozornění skrýt služby nabízené poskytovatelem. Tohoto využije především v případě, že poskytovatel bude jednat v rozporu s těmito VOP nebo například v případě, že bude poskytovatel v rámci nabízené služby porušovat autorská práva jiných subjektů, které o skrytí služby zprostředkovatele požádají.
5.3. Obchodní vztah mezi objednatelem a poskytovatelem je jen a pouze vztahem mezi objednatelem a poskytovatelem. Zprostředkovatel není povinen zasahovat do jakýchkoliv případných sporů mezi objednatelem a poskytovatelem.
6. Cena služby
6.1. Cenu za službu stanoví poskytovatel.
6.2. Platbu a celý fakturační proces si řeší poskytovatel napřímo s objednatelem služby, tedy mimo marketplace a zprostředkovatele.
7. Zveřejnění služby
7.1. Poskytovatel po vyplnění služby v marketplace zažádá zprostředkovatele o kontrolu a zveřejnění služby.
7.2. Pokud zprostředkovatel nesouhlasí s formou / obsahem dodávané služby a poskytovatel ji na žádost zprostředkovatele neupraví, má zprostředkovatel právo nezobrazit tuto službu v marketplace. V takovém případě nemá poskytovatel žádný nárok na úhradu svých nákladů spojených s nabízením a dodáním služby.
7.3. V případě, že služba z pohledu zprostředkovatele nevykazuje morální či profesní vady, zobrazí ji svým zákazníkům (potencionálním objednatelům).
8. Závěrečná ustanovení
8.1. Zprostředkovatel prohlašuje, že postupuje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, tzn. chrání osobní data poskytovatele před zneužitím a nikdy je neposkytuje 3. straně. Osobní data mohou být využita pouze zprostředkovatelem a to pro účely řádného fungování marketplace.
8.2. Zprostředkovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP přičemž je povinen o této skutečnosti informovat poskytovatele a to emailem nebo informací, která je zobrazena na úvodní straně administrativní části, po přihlášení do marketplace.
8.3. Každá ze smluvních stran prohlašuje, že tuto smlouvu uzavírá a základě svého svobodného rozhodnutí a že považuje obsah této smlouvy za jasný a srozumitelný.
© Bohemiasoft s.r.o. Všechna práva vyhrazena