Martin Lošťák

PPC specialista a webový analytik

Marketing Analytika

Popis

Jako PPC specialista a webový analytik již více než 10 let pomáhám klientům rozvíjet jejich podnikání. Prostřednictvím funkčních on-line reklam jim přivádím na web ty správné návštěvníky, u kterých je největší předpoklad, že se stanou platícími zákazníky.
 

Postarám se o váš výkonnostní marketing od A do Z. Bez ohledu na to, zda už máte běžící – a nedostatečně efektivní – kampaně, nebo s nimi teprve chcete začít. Se mnou získáte jistotu zvolení vhodných kanálů i správného nastavení a zacílení reklam. A díky podrobnému reportingu budete přesně vědět, proč se vám investice do placených kampaní mnohonásobně vrátí.
 

Pomohu v těchto oblastech:


  • PPC kampaně – specializuji se především na Facebook Ads, Google Ads a Sklik.
    • Doporučím, na jaké kanály se zaměřit a sestavím jejich optimální mix.
    • Navrhnu vhodnou strukturu kampaní.
    • Odhalím chyby ve stávajících účtech a napravím je.

  • Webová analytika
    • Poradím, jaká data je důležité na vašem webu měřit a zajistím, aby se správně posílala do reklamních systémů.
    • Nastavím vám Google Analytics a případně pomohu s přechodem na GA4.
    • Vytvořím vám přehledné a srozumitelné reporty na míru.
       

Mám bohatou praxi ze startupů v ČR i zahraničí. Většinou z pozice vedoucího on-line marketingového oddělení. Během té doby jsem úspěšně realizoval projekty na americkém, britském, švýcarském, německém, rumunském či ukrajinském trhu. Více než řízení týmů a firemní politikaření mě ale baví čísla a kampaně. Proto teď pracuji jako freelancer a věnuji se pouze výkonnostnímu marketingu. A rád tyto zkušenosti zúročím při spolupráci s vámi.